last met me werk van kattenverjagers

Heeft u last van geluidshinder door kattenverjager (deze toestellen geven een pijnlijke pieptoon af van 140 decibel)? Meld het hier! Ook wat u juridisch kunt doen tegen deze vorm van geluidsoverlast.

OPROEP! Wij willen u vragen als u of uw kinderen medische klachten krijgen door de hoge pieptoon: Meld het aan de huisarts! Omdat (KNO) artsen en audiologen geen signalen binnen krijgen blijft dit een onderkent probleem!
Plaats reactie
sam
Berichten: 1
Lid geworden op: 24-05-2019 18:57

last met me werk van kattenverjagers

Bericht door sam » 24-05-2019 19:45

Hoi,

Ik ben een postbode en heb bij bepaalde adressen last van kattenverjagers. Ik weet niet wat ik ermee aan moet...
Laatste tijd komen er steeds en steeds meer...mensen zelf die snappen het niet, dat ik er hinder van ondervind.
Ik weet echt niet wat ik eraan moet doen. :(
Ik werk nu bijna 17 jaar voor dit bedrijf en wil binnenkort gaan bespreken met administratie en chefs, want lijkt me sterk dat ik de enigste ben.

mosquito
Site Admin
Berichten: 830
Lid geworden op: 30-11-2013 02:09

Re: last met me werk van kattenverjagers

Bericht door mosquito » 05-08-2019 18:46

Het klopt dat u hiervan hinder ondervindt. De OR van PostNL wil hier verder niets mee gaan doen. Ook niet een artikel vermelden in hun magazine. Het geluid veroorzaakt gehoorproblemen. Echter PostNL neemt deze klachten niet serieus is onze ervaring. Beste is om oordopjes in uw oren te doen. Het geluid kan namelijk blijvende schade veroorzaken, bijvoorbeeld tinnitus. Wanneer u oordopjes gaat kopen: Bekijk hoeveel decibel het geluid tegen houdt, met name de hogere tonen uitgedrukt in KHz.

Plaats reactie

Terug naar “Geluidshinder door kattenverjager”