Hinder van diverse trillingen Hoog en Laag frequent.

Plaats reactie
Barbara
Berichten: 24
Lid geworden op: 02-06-2015 13:55

Hinder van diverse trillingen Hoog en Laag frequent.

Bericht door Barbara » 02-06-2015 14:59

Ja, het lijkt me wel wat om hier mijn ervaringen over irritant geluid te deponeren. Buren hebben huis vol apparatuur staan.
Denk aan en serie PC's, laptops, mobiele telefoons,dect telefoons, wifi,gsm antenne in de tuin hangen diverse beveiligings camera's en een Mosquito en ga zo maar door. Hat grasveldje van drie bij vier word elektrisch gemaaid, de heg met gelijksoortig electrisch apparaat, de barbercue gaat op elektra, de tuinsproeier, het slot op auto en poort van de tuin,en ze zullen ook wel electrisch koken en een koffieapparaat hebben staan (grapje).
Kortom het zijn mensen die helemaal opgeslokt worden door een kuddegeest waaraan zij hun ziel en zaligheid hebben verkocht. zo lijkt..
En ik als buurvrouw ben daar behoorlijk de dupe van. Er stromen pulserende trillingen die gelijken op mitrailleur achtige trillingen mijn huis en erger mijn stoffelijke lichaam in. Dagelijks als meneer uit zijn werk komt gaat de boel draaien met vreselijk irritant dof stotend en trillend geluid en wordt er hevig gegamed met oorlogsspelen om voor bedtijd (als ik al behoor te slapen) playstation aan te zetten zodat ik trillend in bed lig alsof er een dildo op me afgevuurd wordt. Dit is geen grap maar de trillingen vangen aan in de bovenbenen, oplopend naar buik waar de darmen gaan rommelen (ik heb nooit last van darmziektes of verstoppingen) dus is het niet nodig die te activeren!
Daarna loop het getril op naar de hartstreek alwaar hartritme verstoord wordt. Zodanig dat ik zelfs in een weekeinde na drie dagen play-station getril naar Eerste hulp moest om ritme te laten corrigeren. het zal duidelijk zijn dat ik leef op een vulkaan. Vorige maand advocaat in de arm genomen en die zit het ook al niet zitten om een studie te maken van dit soort ongein. Hij laat een terrein liggen waar juist toekomstmuziek in zit en ik ben dan ook dramatisch teleurgesteld in deze man die zich een "rechtsgeleerde" mag noemen. Graag zie ik opbouwende reacties op mijn relaas.mvg
P.S Jammer dat al die troep zomaar verkocht mag worden zonder daar de wet eens in bij te stellen, straks zitten we een land vol jongeren die doof, wellicht ook blind en slechte gezondheid hebben.
Barbara

Plaats reactie

Terug naar “Nuttige links”