White Noise

Plaats reactie
Brigitte
Berichten: 1
Lid geworden op: 01-11-2015 20:08

White Noise

Bericht door Brigitte » 02-11-2015 01:05

Momenteel heb ik veel plezier van White Noise, dat zijn geluiden van zee, regen, watervallen, wind etc. Deze helpen mij af te leiden van de piep- en zoemtonen die in mijn huis klinken vanuit de omgeving en waardoor ik sinds kort ook oorsuizen heb. Grappige is als deze White Noise-geluiden de overlast zouden zijn, zou je ook knettergek worden, maar als tegenmiddel werken ze momenteel wel voor mij. Misschien heeft een lezer er ook wat aan! Zie whitenoisemp3s.com/free-white-noise Er schijnen trouwens ook 'roze' en 'bruine' tegengeluiden te zijn maar die heb ik nog niet geprobeerd.
Pieptonen in huis - misschien van airco's

mosquito
Site Admin
Berichten: 830
Lid geworden op: 30-11-2013 02:09

Bericht door mosquito » 10-11-2015 18:52

Dank voor uw bijdrage Brigitte! Zelf ben ik van oorsuizen genezen via therapie in Duitsland.

Meer informatie hierover kunt u vinden op http://www.oorsuizen.net

In Nederland werd dit ook toegepast. Maar vanwege het ontbreken van wetenschappelijk bewijs zijn ze hiermee gestopt. Tijdens de behandeling heb ik gesproken met 2 mensen. Een had een bromtoon. Die heeft dit al jaren. Hij was hier niet van genezen. Een meisje dat te dichtbij de luidspreker van LowLands stond was hiervan wel genezen. Je moet er snel bij zijn anders werkt deze therapie vaak niet meer.

Plaats reactie

Terug naar “Nuttige links”