VVD Terneuzen

Hier kunnen de meningen van politieke partijen geventileerd worden.
Plaats reactie
mosquito
Site Admin
Berichten: 830
Lid geworden op: 30-11-2013 02:09

VVD Terneuzen

Bericht door mosquito » 18-05-2016 11:13

De VVD Is een Liberale partij en dat betekent dat we het liefst zo min mogelijk de overheid willen inschakelen voor van alles en nog wat. De meeste mensen zijn vaak onderling beter in staat om een probleem op te lossen dan wanneer je op kosten van belastingbetaler de overheid inschakelt. Liberalen vindendat je vrij bent om te doen wat je belangrijk vindt, tenzij die vrijheid ten koste van de ander gaat. En heel vaak lukt het dan om gezamenlijk een oplossing te vinden, als je maar het gesprek met elkaar aan wil gaan.
Een mooi voorbeeld zag ik gistermiddag: op een veldje bij mij in de buurt stond een man een drone op te laten. Ik maakte een praatje en hij zei dat hij met z'n drone op het veldje stond omdat in zijn achtertuin er anders zijn buren zich zouden storen aan het apparaat. Hij kon dat weten omdat zijn buren hem dat gewoon netjes gezegd hebben. Zo kun je kattenpiepers, drones, roken in de achtertuin en noem maar op bij wet verbieden, maar wie moet dat allemaal controleren en wie gaat dat betalen? Juist, dat betekent veel meer controlerende ambtenaren en veel hogere belastingen die jou ook zullen raken.

Dit land wordt beter en goedkoper met meer onderling respect en rekening houden met elkaar!

Bijgevoegd een filmpje hoe het niet moet: http://www.dumpert.nl/mediabase/6775179 ... chter.html

Met vriendelijke groet en nogmaals succes,

Plaats reactie

Terug naar “Standpunten van politieke partijen”