Ik doe mee aan Wetenschappelijk onderzoek. Doet u ook mee?

Op ons meldpunt is binnengekomen dat sommige airco systemen ook kunnen zorgen voor hinderlijke pieptonen. Meld hierin uw ervaringen.
Plaats reactie
Barbara
Berichten: 24
Lid geworden op: 02-06-2015 13:55

Ik doe mee aan Wetenschappelijk onderzoek. Doet u ook mee?

Bericht door Barbara » 02-07-2015 18:23

Ik doe mee aan Wetenschappelijk "dubbelblind"onderzoek genaamd "GESOND" dat in samenwerking tussen GGD Amsterdam en Universiteit Utrecht word afgenomen.
Deelname is vrijwillig, verzekering dekt schade die, mocht die eventueel opgelopen worden tijdens onderzoek dat bij u thuis of op werkplek word afgenomen.
Tijdsduur test een paar maal gedurende 4 uur.
Gevoeligen voor Hoog-, zowel als Laagfrequent geluid of trillingen afkomstig van diverse zaken als: GSM900, 1800MHz of UMTS, WIFI, draadloze DECT, als ook Hoogspanningsleidingen, led lampen, stofzuiger, haarfohn, ventilatoten etc kunnen in de testen duidelijkheid bieden over de graad van gevoeligheid.
Er wordt dus onderzoek gedaan of u gevoelig bent voor elektromagnetische signalen en de gevolgen die dit hebben voor uw gezondheid.
Voor verdere info en praktische vragen mail:

Onderzoeksassistent: ivmoorselaar@ggd.amsterdam.nl of bel met 06-51490777
Het meedoen aan onderzoek stelt u in de gelegenheid om uw gevoeligheid voor bepaalde elektromagnetische signalen in de thuissituatie te laten onderzoeken.
Barbara Berichten: 18Geregistreerd: 13 jan 2014 12:56









--------------------------------------------------------------------------------

Plaats reactie

Terug naar “Geluidsoverlast door airco systemen”