Via de e-mail geluid blijft na ijlen:

Wat doet het precies met uw gezondheid? Meld het hier.
Plaats reactie
mosquito
Site Admin
Berichten: 830
Lid geworden op: 30-11-2013 02:09

Via de e-mail geluid blijft na ijlen:

Bericht door mosquito » 14-04-2014 10:22

Onze buren hebben in hun tuin een kattenverjager. Onze zoon die thuis woont hoort een pieptoon die hem pijn doet in zijn oren, en ook nog een tijdje blijft naijlen. Ook onze dochter, en haar kinderen horen dit geluid, en mijn oudste kleinkind ervaart dan ook pijn in haar oren.
Wij vermijden het tuinpad naar de straat en lopen om. Helaas doen de andere bewoners van dit blok dit niet, dus dat is vooral op vrijdag een vrolijk gepiep in de tuin als alle afvalbakken worden buitengezet en weer opgehaald.
De kattenverjager reageert soms aan een stuk door op blaadjes die langs waaien, en op vogels. De katten blijven de tuin vrolijk bezoeken. en lopen gewoon langs het kastje.

Ik vind het een godgeklaagd schandaal dat wij 's zomers naar binnen gaan om aan het geluid te ontkomen.
Hoezo hinder die wel meevalt? Ga er zelf maar eens naast wonen.

Wij hebben geen kat en nog nooit enige buur overlast bezorgd! Ik snap echt niet waarom wij dit moeten tolereren!
Hoezo af en toe uitzetten? Wanneer dan? Wat is dat voor een onpraktisch advies. Hoe stelt u zich dat voor? Moet ik elke keer aanbellen als wij in de tuin zijn of dat ding uit kan? Of wilt u dat wij uren afspreken waarin onze zoon zonder kans op fluitende oren zijn fiets uit de schuur kan pakken?

Er moet op het gebruik van deze kattenverjagers zo gauw mogelijk een verbod komen! Het is een walgelijk apparaat!
En het effect op katten is beperkt!

Plaats reactie

Terug naar “Meld hier uw ervaringen met hoge pieptoon (hoogfrequent geluid)”