Weg met Mosquito stad Groningen

Wat doet het precies met uw gezondheid? Meld het hier.
Plaats reactie
mosquito
Site Admin
Berichten: 830
Lid geworden op: 30-11-2013 02:09

Weg met Mosquito stad Groningen

Bericht door mosquito » 05-06-2014 22:25

11 uur eelcoeikenaar Categorie De Stad Overig Politiek Zeer pijnlijk 3 Ik heet overigens Eelco Eikenaar Reacties 1 vrijdag 23 mei 2008 8 45 uur eelcoeikenaar Categorie De Stad Overig Politiek Zeer pijnlijk 2 Vanochtend een zeer treffende reportage in het Dagblad van het Noorden over de Mosquito Duidelijk is dat de Hanzehogeschool de studenten en medewerkers geen plezier heeft gedaan door het ophangen van de Mosquito Eerst last van de rook maar nu van een hoofdpijnveroorzakende pieptoon Studenten Hanzehogeschool worden gek van anti rokers pieptoon Rondhangende rokers zijn een regelrechte plaag bij ingangen van kantoren scholen en andere openbare gebouwen De door de Hanzehogeschool ingezette mosquito leek een oplossing te bieden Maar die jaagt niet alleen rokers maar ook alle andere studenten weg De twee studentes begin 20 van de Academie voor Sociale Studies in de Hanzeborg aan het Zernikeplein grijpen met een pijnlijke blik naar hun oren als ze naar buiten lopen Hoort u echt niets vragen ze met een ongelovige blik aan de verslaggeefster 40 Die kijkt al even verbaasd terug Wat horen jullie dan meer Reacties uitgeschakeld Reacties uitgeschakeld donderdag 22 mei 2008 16 14 uur eelcoeikenaar Categorie De Stad Overig Politiek Zeer pijnlijk SP Mosquito bij Hanzehogeschool moet weg SP raadslid Ria Rademaker reageert met afkeuring op de plaatsing van een zogenaamde Mosquito door de Hanzehogeschool De SP kreeg deze week klachten van studenten die last hebben van het onlangs geplaatste apparaat De Mosquito produceert een hoge pijnlijke toon die alleen hoorbaar zou moeten zijn voor mensen onder de 25 De Hanzehogeschool zet het apparaat in om rokende studenten en medewerkers te verdrijven voor de ingang van de Academie voor Sociale Studies Het is nog onduidelijk of de toon op de lange duur schadelijk is voor de oren Zeker is wel dat de toon pijnlijke oren en hoofdpijn als gevolg kan hebben Rademaker Het is een veel te zwaar middel dat de Hanzehogeschool inzet tegen blijkbaar hinderlijke rokers voor de deur Mensen worden ongevraagd geconfronteerd met een irritante hoge toon Het geluid veroorzaakt vaak pijnlijke oren en hoofdpijn bij jongeren maar ook bij sommige ouderen Wat mij betreft zet de Hanzehogeschool het apparaat per direct uit De SP vraagt zich af of de plaatsing van de Mosquito zomaar mag Het apparaat is dan wel geplaatst op privé terrein maar de irritante toon reikt tot op de openbare ruimte Ik wil van het college van Burgemeester en Wethouders wat zij gaat ondernemen tegen het gebruik van de Mosquito ROOD jong in de SP gaat actievoeren tegen het gebruik van de Mosquito door de Hanzehogeschool groningen sp nl Ondanks dat ik boven de 25 ben kan ik de Mosquito goed horen Ik kan je vertellen dat is geen prettige ervaring Zelf ben ik vanmiddag even gaan luisteren bij de Hanzehogeschool Met de nadruk op even Studenten die ik daar sprak ervaren hetzelfde als ik maar dan veel vaker Een aantal studenten die ik sprak dachten dat een kapotte airco het geluid maakte het duurde alleen wat lang

Plaats reactie

Terug naar “Meld hier uw ervaringen met hoge pieptoon (hoogfrequent geluid)”