Ervaring kattenverjager ultrasoon geluid

Wat doet het precies met uw gezondheid? Meld het hier.
Plaats reactie
mosquito
Site Admin
Berichten: 830
Lid geworden op: 30-11-2013 02:09

Ervaring kattenverjager ultrasoon geluid

Bericht door mosquito » 12-03-2015 16:56

Via e-mail:

Ik weet niet wat voor merk het was. Het was een groen kastje met een megafoonvormig speakertje bovenaan. De verstandhouding met die buurman staat hierdoor op gespannen voet. Ik ben meerdere malen aan zijn deur geweest en sinds een aantal klachten van mij en ook andere bewoners, zei hij het kattenalarm niet meer te gebruiken, maar ik hoorde het continu afgaan en zag het gewoon in z'n tuin staan. Daar was niet mee te praten. Hij kon blijkbaar niet geloven dat ik het ding kon horen en er flink last van had. Ik heb er zelfs een foto van genomen.

Ik heb er geen gemeente of politie bij gehaald, want zo ver ik wist uit een artikel uit de krant, kon je er weinig tegen doen.

Die situatie heeft zo'n anderhalf jaar geduurd. Ontspannen buiten zitten was er ook niet meer bij. Inmiddels is het vervloekte ding weg, maar ik heb nu een blijvende piep in m'n oren (alsof het ding nog steeds aan staat). Het is alsof je continu zo'n pieptoon van een ouderwetse TV beeldbuis hoort.

Ik kan de foto van het kastje voor je opzoeken, wanneer je het precies wilt weten. De verstandhouding is zo gespannen, dat ik het niet aan die buurman ga vragen.

Groetjes,

Redactie: Ten onrechte wordt in artikel van het Algemeen Dagblad vermeld dat je niets tegen het geluid kunt doen.

Plaats reactie

Terug naar “Meld hier uw ervaringen met hoge pieptoon (hoogfrequent geluid)”