Pest bye, beye buurvrouw!

Wat doet het precies met uw gezondheid? Meld het hier.
Plaats reactie
laika
Berichten: 1
Lid geworden op: 17-05-2015 21:17

Pest bye, beye buurvrouw!

Bericht door laika » 29-05-2015 10:40

Hallo,
Graag wil ik hier mijn verhaal vertellen.
Mijn buren hebben ook een kattenverjager van het merk Pest Bye. Deze zou alleen op warmte horen te reageren en ook het geluid zou afgeschermd moeten worden door de schutting van de tuin. Helaas is niets minder waar. Het apparaat reageert op elk lichtstraaltje en ik krijg er ontzettend veel hoofdpijn en gigantische oorsuizen van.
Daar weegt een beetje kattenstront toch niet tegen op? Ik vind het ook niet zo fijn als katten hun behoefte doen in mijn tuin maar er zouden toch andere oplossingen voor moeten zijn.
Vooral het gevoel dat je het niet aan kunt tonen en toch moet bewijzen, de angst voor hoorschade en wat er komen gaat......
onbegrijpelijk dat de overheid niet ingrijpt!

Barbara
Berichten: 24
Lid geworden op: 02-06-2015 13:55

Bericht door Barbara » 04-06-2015 20:45

Beste Laika, ik wil jou een hart onder de riem steken omdat het meest aangrijpende en frustrerende van dit soort ervaringen is het moeten kunnen bewijzen wat niet aantoonbaar is, en dat is dus een hopeloos onmogelijke situatie.Voor mij wil het niet aantoonbare absoluut niet zeggen dat het ervarene niet bestaat. Er zou dus op alle fronten van verkoop dergelijke apparatuur rekening gehouden moeten worden met de steeds hogere gevoeligheid van ons mensen. Sterkte dus en moed, ik kan je nergens mee helpen dan alleen je deelgenoot zijn. groet Barbara

mosquito
Site Admin
Berichten: 830
Lid geworden op: 30-11-2013 02:09

Bericht door mosquito » 15-07-2015 19:34

Een reactie van iemand die PestBye gebruikt:

Ik ben het helemaal NIET met u eens.
We hebben 6 kleinkinderen, leeftijd vanaf 6 tot 16 jaar.
en heel veel buiten gezeten,nog nooit heeft iemand tegen mij gezegd dat ze iets hoorde,
ze waren heel graag bij ons.
En u kunt het misschien beter weten, maar wij geloven er geen STEEK VAN.
WE HEBBEN HIER ALS ENIGSTE GEEN LAST VAN KATTEN GEHAD.
Mijn buren hebben ook nooit geklaagd,dus klopt het niet,wat u zegt,sorry.


Ik vraag me oprecht af hoe het kan, want de Pestbye is hoorbaar voor mensen blijkt uit verschillende reacties. Nu weet ik niet op welke afstand de kinderen aan het spelen zijn t.o.v. de Pestbye?

Plaats reactie

Terug naar “Meld hier uw ervaringen met hoge pieptoon (hoogfrequent geluid)”