Mosquito verkeerd afgesteld? Gemeente Zoetermeer:

Meld hier nieuwsartikelen over de Mosquito.
Plaats reactie
mosquito
Site Admin
Berichten: 830
Lid geworden op: 30-11-2013 02:09

Mosquito verkeerd afgesteld? Gemeente Zoetermeer:

Bericht door mosquito » 06-05-2014 11:34

N.a.v. brief naar de gemeente Zoetermeer of zij ook bekend zijn met de Mosquito reageren zij als volgt:

Hartelijk dank voor de door u geleverde interessante artikelen.

Uiteraard ben ik op de hoogte dat apparaten die een hoog frequent geluid produceren, geluidsoverlast kunnen veroorzaken. Dit geldt met name indien zij niet goed zijn afgesteld.

Binnen de gemeente Zoetermeer hebben wij een keer een “probleem” gehad met een niet goed afgestelde Mosquito, die een eigenaar van een kantoorpand had opgehangen om hangjongeren rond zijn pand weg te krijgen.

Bij deze Mosquito was meteen duidelijk dat er is niet goed was gegaan bij het afstellen van het apparaat. Door de fabrikant is dit direct opgepakt en was het probleem meteen verholpen. Verdere klachten t.a.v. Mosquito’s en kattenverjagers zijn er in Zoetermeer bij mij niet bekend. Wellicht dat deze bij andere bevoegde gezagen zijn binnen gekomen.

Uit uw e-mail blijkt niet wat u van mij verwacht. Ik ben er vanuit gegaan dat u organisaties met name op de hoogte wil brengen van de problemen die dergelijke apparaten kunnen veroorzaken. Als u van mij nog iets anders verwacht, dan hoor ik dat graag van u.


Telkens zien we als meldpunt dat wanneer er sprake is van overlast door een Mosquito dat het toestel dan verkeerd afgesteld staat.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuwsartikelen over Mosquitos”