Klacht over kattenverjager NVWA

Nieuwsberichten over kattenverjagers die hoge pieptoon in de tuinen verspreiden. Het kan tevens gaan om muizenverjagers, dierenverjagers, muggenverjagers of mollenverjagers.
Plaats reactie
mosquito
Site Admin
Berichten: 830
Lid geworden op: 30-11-2013 02:09

Klacht over kattenverjager NVWA

Bericht door mosquito » 08-10-2014 10:47

Kattenverjager: Hallo, ik heb een klacht over de zogenoemde kattenverjager. Op internet had ik begrepen dat jullie hier op dit moment onderzoek naar doen hoe diervriendelijk het is. Sindskort hebben de buren bij ons er ook een. Als ik zo rondvraag in de buurt ben ik ook de enige die er last van heeft op dit moment. Zelf hoor ik de hele dag dat ding afgaan als er weer iemand langsloopt. Een hele hoge pieptoon die (groffe schatting) 15 seconden duurt. Mijn hond wil de achtertuin niet in terwijl hij altijd ontzettend graag buiten lag. Zelf heb ik 3 katten waarvan er een buiten op straat loopt en de andere alleen in de achtertuin moeten blijven. Voor zover ik dat inschat hebben die er geen hinder van maar die horen natuurlijk wel de hele dag dat ding piepen terwijl ze er helemaal niks mee te maken hebben. Ook mijn zoontje van anderhalf kijkt af en toe op als dat gepiep begint dus hij hoort die toon. Uiteindelijk is mijn conclusie: de kattenverjager is een erg dier- en mensonvriendelijk apparaat.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws over kattenverjagers”